Tìm việc làm nhanh và mới nhất trên toàn quốc [Cập nhật 06/10/2024] | Jobsnew.vn
Hàng nghìn tin tuyển dụng việc làm từ doanh nghiệp hàng đầu tại Việt Nam
Mức lương: Thỏa thuận
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1
Chức vụ: Nhân viên
Kinh nghiệm: 3 năm
Bằng cấp: Không yêu cầu
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Chuyên môn: Không yêu cầu
- Maintaining an accessible and organized filing system for sales and administrative professionals
- Handling all administrative duties for the sales department or team, including scheduling client conferences and meetings, quotation and contract review and preparation, following the shipment progress, taking care nominations flows (if any). Providing assistance to management team members and executives as needed Performing data entry duties in regards to metrics, sales figures and other key data Creating and processing sales in a timely manner
- Reporting any unusual activity to supervisors.
- Interacting with other cross functional departments to expedite the shipments and internal processes.
Địa điểm làm việc:
- Tầng 4, tòa nhà Imperia Suites, 71 Vạn Phúc, Phường Liễu Giai, Quận Ba Đình, Hà Nội
- Profile CS/Sales supports
- At least 3 years of experience in Freight forwarding.
- Problem solving skill, MS Office
- Good English & Vietnamese communication, Customer oriented mindset.
- 13th month Salary
- Performance appraisal and salary review twice a year.
- Full gross salary payment for compulsory insurance.
- Awards for most outstanding individuals every quarter, every year.
- Meal allowance, motorbike parking
- Health check at International hospital
- Full paid for Social Insurance
- Bao Viet Health Insurance
- Team building activities, company outing trip
- Training & development
Working time: 8h30 to 17h30 from Monday to Friday, WFH 1day/week
Bảo hiểm theo quy định
Phụ cấp
Du lịch
Thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Thăng tiến
Chế độ nghỉ phép
Thật tiếc, không có dữ liệu!
Thật tiếc, không có dữ liệu!