Trợ Lý Quản Lý Lễ Tân/ Assistant Front Office Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN DU LỊCH VÀ KHÁCH SẠN VĨNH PHÚC

Địa chỉ:
Vĩnh Phúc
Mức lương:
15 - 20 triệu
Hết hạn:
26/10/2024

Chi Tiết Tuyển Dụng

Mức lương: 15 - 20 triệu

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Số lượng cần tuyển: 1

Chức vụ: Trưởng/Phó phòng

Kinh nghiệm: 1 năm

Bằng cấp: Sau đại học

Độ tuổi: Không yêu cầu

Giới tính: Không yêu cầu

Chuyên môn: Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành


Mô Tả Công Việc

- Reporting directly to the Front Office Manager, the Assistant Front Office Manager is responsible for assisting senior management in the overall day to day operations of the hotel. 

- During the duty the Assistant Front Office Manager is expected to lead by example in terms of appearance, attitude, equity & professionalism. His/her main role is to ensure the proper work of operations in the following sections: Front Desk, Lobby.

- The Assistant Front Office Manager will extend his/her responsibility to the entire Front Office operations in the absence of the Front Office Manager. 

- The Assistant Front Office Manager will be the first to be called if a guest is looking for a member of the management team. In dealing with this situations, the Assistant Front Office Manager must ensure that they use tact and diplomacy to rectify quickly the situation, reaching the guest satisfaction but as well respecting the procedures and organization of the hotel. 

- The Assistant Front Office Manager will be permanent contact with the Front Office Manager to report any guest comment, or problem and to ensure a good co-ordination and quick communication on both sides. 

- The first assignment and main area of work of the Assistant Front Office Manager is the lobby, when the Assistant Front Office Manager is not a way to do a specific mission, he/SHE will spend his/her time in the lobby to co-ordinate the overall lobby activity and will be dynamic in guest relationships. 

- To maintain per shift an accurate report in the Assistant Front Office Managers logbook of items and incidents which may be of concern to the management and/or which may requires further attentions. 

- To help staffs improve their skills and provides support for career development.

Địa điểm làm việc:

- Số nhà 99, Đường Lý Bôn, Phường Đống Đa, Thành phố Vĩnh Yên, Vĩnh Phúc

Yêu Cầu Ứng Viên

- Have excellent English and Vietnamese written and verbal communication skills 

- Excellent organizational skills and ability to prioritize tasks 

- Minimum 01 years experience in a similar position in international hotels. 

- Be creative and innovative. Must be able to think differently. 

- Be very proficient in Microsoft applications 

- Be able to work effectively as part of a dynamic team.

Quyền lợi và Chế độ

- Professional working environment

- Provide uniforms and meals 

- Enjoy insurance according to labor law 

- Receive monthly service fee including probationary period 

- Enjoy holidays and Tet 

- Attend employee events such as Honor Ceremony,

Phúc Lợi

Bảo hiểm theo quy định

Phụ cấp

Du lịch

Thưởng

Chăm sóc sức khỏe

Đào tạo

Thăng tiến

Chế độ nghỉ phép

Ngành nghề

Khách sạn - Nhà hàng
Báo cáo tin tuyển dụngHãy phản ánh với chúng tôi nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo.

Việc làm cùng Công ty
empty

Thật tiếc, không có dữ liệu!

Việc làm cùng Ngành nghề
empty

Thật tiếc, không có dữ liệu!